გაკვეთილი
|
აქტივობა
|
თარიღი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
1
|
მოსწავლეებთან ერთად გავეცანით დენიელ კიზის ბიოგრაფიას,
ვისაუბრეთ ნაწარმოების: „ყვავილები ელჯერნონისთვის“ შესახებ, ვისაუბრეთ თავისუფალი
გაკვეთილების მიზანზე და შემდეგი გაკვეთილისათვის დავგეგმეთ ნაწარმოების წაკითხვა
|
16.03.2017
|
14
|
2
|
წავიკითხეთ 40 გვერდი, განვიხილეთ და დაფაზე ჩამოვწერეთ
საკვანძო საკითხები
|
20.03.2017
|
12
|
3
|
წავიკითხეთ 45 გვერდი, განვიხილეთ და მოსწავლეებმა
ფერად ფურცლებზე ჩამოწერეს ნაწარმოების პერსონაჟები, გამოთქვეს მათი აზრი პერსონჟების
ხასიათთან დაკავშირებით
|
23.03.2017
|
11
|
4
|
წავიკითხეთ 100 გვერდი, მოსწავლეები საუბრობენ ჩარლის
პერსონაჟზე, მის გრძნობებზე, ემოციებზე და მოლოდინზე, სიყვარულზე და სიყვარულის როლზე
ადამიანის ცხოვრებაში
|
27.03.2017
|
10
|
5
|
წავიკითხეთ 150 გვერდი, მოსწავლეები როლური თამაშების
საშუალებით განასახიერებენ ნაწარმოების პერსონაჟებს
|
31.03.2017
|
9
|
6
|
წავიკითხეთ 200 გვერდი, მოსწავლეები განიხილავენ ნაწარმოებში
მოცემული ექსპერიმენტის შედეგებს, ჩარლის მოლოდინებს და ექსპერიმენტის გავლენას მასზე
|
03.04.2017
|
13
|
7
|
წავიკითხეთ 250, მოსწავლეებთან ერთად ვიმსჯელეთ რამდენად
აქტუალური იყო იმ პერიოდისათვის ჩარლის მსგავსი ადამიანების პრობლემები და რამდენად
აქტუალურია ეს დღეს
|
06.04.2017
|
14
|
8
|
წავიკითხეთ280 გვერდი, პროექტორის საშუალებით მოსწავლეებს
ვაჩვენე ეპოქის ამსახველი ფოტომასალა და ვიმსჯელეთ ნაწარმოების მთავარ იდეაზე- სიყვარულზე,
დაცინვაზე, სიბრალულზე, გონებრივ სისუსტეზე და მაღალ ინტელექტუალურ შესაძლებლობებზე.
|
10.04.2017
|
12
|
9
|
წავიკითხეთ 318 გვერდი, ვიმსჯელეთ რატომ უნდოდა ჩარლის
ექსპერიმენტის შედეგების შეცვლა და შეეძლო თუ არა მას ეს, განვიხილეთ ჩარლის წერილი,
რომელიც მან ექიმ შტრაუსს მისწერა
|
13.04.2017
|
13
|
10
|
მოსწავლეებთან ერთად მოვაწყვეთ ფილმის „ყვავილები
ელჯერნონისათვის“ ჩვენება 1 ნაწილი
|
20.04.2017
|
10
|
11
|
მოსწავლეებს ვაჩვენეთ ფილმის მეორე ნაწილიც და შევადარეთ
ნაწარმოებს
|
24.04.2017
|
11
|
12
|
განვიხილეთ ნაწარმოების სიუჟეტი და შევადარეთ თანამედროვე
სიტუაციას, გვაქვს თუ არა დღეს მსგავსი პრობლემები საზოგადოებაში, რა პრობლემები
აქვთ გონება ჩამორჩენილ ადამიანებს დღეს ჩვენს ქვეყანაში
|
27.04.2017
|
9
|
13
|
ჯემალ ქარჩხაძის ბიოგრაფიის გაცნობა, მისი ნაწარმოების
„გიგანტი“ ინფორმაციის მოძიება
|
01.05.2017
|
12
|
14
|
წავიკითხეთ 15 გვერდი, ვიმსჯელეთ ნაწარმოებში დასმული
თემის აქტუალურობაზე, პრესონაჟებზე და მათ ხასიათზე
|
04.05.2017
|
11
|
15
|
წავიკითხეთ 23 გვერდი, ვიმსჯელეთ პერსონაჟებზე, იმაზე
თუ რამდენად არის ადამიანის ინტელექტის ხელოვნურად გაზრდა შესაძლებელი, რა არის საჭირო
წარმატების მისაღწევად? როგორ შეიძლება შეიცვალონ ადამიანები?
|
08.05.2017
|
13
|
16
|
წავიკითხეთ 36 გვერდი, ვიმსჯელეთ ვინ შეიძლება იყოს
„გიგანტი“, რაში გამოიხატება ადამიანის ძალა?
|
11.05.2017
|
9
|
17
|
შევადარეთ განხილური ნაწარმოებები, „ყვავილები ელჯერნონისათვის“
და „გიგანტი“, მოსწავლეებთან ერთად დაფაზე ჩამოვწერეთ ნაწარმოების პერსონაჟების საერთო
პრობლემები და მათი დამოკიდებულება ამ პრობლემების მიმართ, მოსწავლეები გავყავით
2 ჯგუფად, ერთნი საუბრობდნენ „ყვავილები ელჯერნონისათვის“ მთავარი გმირის შესახებ,
მეორე ჯგუფი განიხილავდა „გიგანტის“ მთავარი გმირის პერსონაჟის თვისებებს.
|
15.05.2017
|
10
|
18
|
მოსწავლეებმა მისწერეს წერილები ნაწარმოებების ავტორებს,
დაუსვეს მათთვის საინტერესო შეკითხვები ნაწარმოებთან დაკავშირებით და დააფიქსირეს
მათი შთაბეჭდილებები
|
18.05.2017
|
9
|
19
|
მოსწავლეებმა გააკეთეს ჩანაწერები თავისუფალ გაკვეთილებთან
დაკავშირებით, ჩაწერეს მათი შთაბეჭდილებები, რა მოეწონათ, რა ისწავლეს, რას ისურვებდნენ
რომ შევცვალოთ მომავალში და კიდევ რა თემებზე უნდათ რომ მსგავსი გაკვეთილები ჩავატაროთ.
|
29.05.2017
|
10
|
20
|
სემესტრის მიწურულს მოსწავლეები შეხვდნენ ჩვენი სკოლის
მეთორმეტე კლასის მოსწავლეს, მაკა გობაძეს, რომელიც ეტლით მოსარგებლეა და დამოუკიდებლად
გადაადგილება უჭირს, მოსწავლეებმა მასთან ერთად გაისეირნეს, ისაუბრეს და გადაიღეს
სურათები.
|
05.06.2017
|
|















Комментариев нет:
Отправить комментарий